Relații cu publicul
PROGRAM CU PUBLICUL:
Luni - Joi: 08:00-16:30
Vineri: 08:00-14:00
CONSULTAȚII INSPECTORI:
Luni: 10:00-12:00
Miercuri: 10:00-12:00
Joi : 10:00-12:00
AUDIENȚE DIRECTOR:
Joi: 10:00-12:00
Pentru consultații/reclamații vă rugăm să ne contactați la:
Telefon: 0254 213 966
Fax: 0254 223 966
Depunere documentație pentru obținere avize
În vederea obținerii avizului de specialitate, documentația se va depune/trimite în format original,semnat și ștampilat, la adresa sediului direcției, Mun. Deva, Str. Octavian Goga, nr.1, iar varianta digitală se va trimite la adresa de e-mail: djcpn_hunedoara@yahoo.com
respectând conținutul cadru prevăzut în Dispoziție nr. 5596/01.08.2007, Dispoziție nr. 4300/03.11.2005 privind unele măsuri pentru îmbunătățirea activității în domeniul avizării Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice și Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții.
Dosarele incomplete vor fi restituite pentru completare.
Contul IBAN pentru plata taxelor:
RO.................................................
Trezoreria Municipiului Deva
Întrebări, sugesti sau reclamații zilnic Luni-Joi 08:00-16:30, Vineri 08:00-14:00.